|
Mystery shopping
- Prověření funkčnosti Vaší zákaznické sítě realizované profesionálně vyškolenými lidmi, zjišťujícími informace o kvalitě plnění
obchodních závazků jak ze strany smluvního partnera, tak ze strany vlastního obchodního zástupce.
Projekty
Master Food, 1994
- „Zákazník – průzkumník" měl za úkol kontrolovat druh a vhodné umístění POS materiálů v řetězcích maloobchodů a spotřební datum
u vybraných produktů.
Opavia, 1998
- Akce byla zaměřena na prověření plnění smluvních závazků ze strany obchodního zástupce. „Zákazníci – průzkumníci" byli pověřeni
kontrolou POS materiálů propagujících soutěž „Víkend s Opávií".
Čokoládovny, a.s., 1998
- Cílem klienta bylo přinutit obchodníky formou soutěže k odběru určitého druhu zboží. „Tajný zákazník" měl za úkol kontrolovat
a fotograficky zdokumentovat správný počet výrobků jak na prodejně, tak i na skladu. Pokud obchodník splnil stanovené podmínky, obdržel hodnotnou cenu přímo od „tajného zákazníka".
RadioMobil (T-mobile), 1999
- Cílem bylo zmapovat a ověřit kvalitu služeb poskytovaných zákazníkovi: od prvního vkročení do obchodu po celou dobu trvání kontaktu
a zejména informace o zavedení produktu Paegas Sim Toolkit.
|