|
Full Service v oblasti promotion
Na základě přání a analýzy potřeb klienta připravujeme veškeré služby „na klíč"
Podpora prodeje
Navrhneme a zpracujeme pro Vás scénáře ochutnávkových, samplingových a jiných promo akcí v rámci celé České i Slovenské republiky
Pomůžeme Vám
- uvést na trh nový produkt
- posílit povědomí o značce
- zvýšit prodej
- zviditelnit značku
- reagovat na konkurenční aktivity
- posílit věrnost zákazníků
Služby
- příprava, exekuce a evaluace plánovaných promotion
- objevování nových míst prodeje
- realizace standardních promoakcí do 14 dní po zadání. V případě nouze jsme však schopni zorganizovat akci a zajistit celý tým do
druhého dne
- vytvoření reportingového dokumentu a pravidelný reporting a hodnocení
- několikastupňový systém kontroly
- nepřetržitá on-line komunikace
- systém castingů a školení dle požadavků klienta
- logistika
- skladování promočního materiálu
Hostesky, promotéři, modelky
- naše databáze obsahuje cca 1500 hostesek a promotérů, z nichž je přibližně polovina aktivní
- pro prestižní akce zajistíme hostesky reprezentativního a příjemného vzhledu na profesionální úrovni se zkušenostmi
s podobnými akcemi, znalostí nejméně jednoho světového jazyka a širokým kulturním přehledem.
- na módní přehlídky, účesové festivaly a jiné show zajistíme modelky se zkušenostmi
s vystupováním na veřejnosti a dobrou pohybovou průpravou
- pro prezentaci výrobků na fotografiích (kalendáře, média, propagační materiály) zajistíme fotomodelky, vizážistu, kadeřníka,
choreografa, zpracování fotografií, apod.
Casting
Pro realizaci akcí prestižních a imagových je pro nás standardní záležitostí organizování castingů. Mezi naše partnery patří několik
castingových agentur, které nám dodávají herce, speakry, tanečníky a další, které běžně nevyužíváme.
Booking
Na vyžádání Vám můžeme evidovat databázi hostesek a dalšího personálu, který s Vámi bude spolupracovat nebo se zúčastní castingu
prostřednictvím agentury. Zpracování může být jak katalogové tak i v elektronické podobě.
Školení
Zorganizujeme odborné vyškolení všech hostesek a jejich náhradnic, buď ve vlastních nebo ve Vámi navržených prostorách v závislosti
na rozsahu celé akce.
Exekuce akcí - infrastruktura
Account Executive
- Vám bude k dispozici od konzultování připravovaných akcí až po jejich realizaci. Bude mít na starost přípravu kalkulace,
tourplánu, výběr personálu, podávání návrhů oděvů, komunikaci s area managery a hosteskami, zpracování zpráv z akce, atd.
Area manager
- veškerý servis se řeší prostřednictvím našich area managerů, kteří jsou neustále v terénu a k dispozici account
managerům, kteří je řídí a koordinují jejich činnost. Při náročnějších akcích a akcích většího rozsahu se přímo podílí na realizaci account manageři. Detailní popis práce area managera: vedení přehledu o promo zboží, o
promo-materiálu, zajištění dopravy hostesek, promo-materiálu určeného k prezentaci, organizační zajištění akce (postavení stánku, jeho vhodné umístění, doplňování zboží na stánek), dále pak kontrola průběhu akce,
kontrola práce hostesek, zpracovávání výsledků z průběhu akce, komunikace s agenturou, apod.
Kontrolní systém
Nedílnou součástí každé akce je provádění kontrol jejího průběhu area managerem a zástupcem agentury. Zjištěné skutečnosti,
spolu s příp. návrhy na změnu, jsou předávány klientovi formou zpráv. Právě díky této činnosti je možné okamžitě a pružně reagovat na nově vzniklé situace.
Dokumentace, reporting a evaluace
- zajišťujeme jak fotodokumentaci tak digitální video záznamy z akcí
- nedílnou součástí každé akce jsou denní zprávy, které mapují průběh akce, registrují úspěšnost prodeje, množství spotřebovaného
materiálu, reakce zákazníků, „publika", atd.
- průběžně jsou vypracovávány souhrnné týdenní zprávy pro přehled klienta o průběhu akce
- na závěr klient obdrží celkovou zprávu z akce
- všechny materiály přizpůsobujeme požadavkům klienta (jazykově, formátově, aj.)
Skladování, logistika
- zpracujeme ideální plán prezentací, který by měl uspořit celkové náklady na akci
- jsme schopni zajistit převoz stánků a materiálů potřebných pro prezentaci v rámci celé akce nebo dle dohody ambulantně
- zajistíme uskladnění veškerého promo-materiálu určeného k akci, vč. regionů.
Ve všech krajích máme své skladové prostory,
které využívají naši area manageři pro zásobování akcí, které spadají pod jejich kraj. Na tyto sklady se zaváží promo-materiál z centrálního skladu, který je v Praze.
|