|
|
In-store promotion Back to School BRITISH AMERICAN TOBACCO GECO TABAK a. s., Doutníky a tabák promotion od roku 1999 - 2004 Dlouhodobá spolupráce. Prezentace a sales promotion doutníkového a tabákového sortimentu. Prestižní večerní akce. WRIGLEY - X-CITE „Zažij ten hukot!" Červenec – září 2002 Hostesky - u simulátoru (vodní skútr nebo snowboard) i volně se pohybující v hlavní
nákupní zóně - aktivně oslovovaly přicházející návštěvníky hypermarketu, komunikovaly jim nový výrobek na trhu a nabízely produkt na ochutnání i ke koupi. BIONICA – AQUILA AQUALINEA Klasická In - store promotion i prezentace na společenských akcích 2002 - 2006 Prezentace kosmetiky – hosteska vybízí k vyzkoušení produktu kosmetické řady Aquila
přímo na pokožku, radí s výběrem vhodného krému a upozorňuje na mimořádnou akci „2+1".
GIVENCHY Únor – březen, květen 1999 Promotion na podporu prodeje nové pánské vůně a všech dalších produktů firmy Givenchy v Duty Free Shopech. Potten & Pannen - BRITA – vodní filtry Březen 1999 – únor 2001 Prezentace a sales promotion s heslem "Dovolte mi předvést, jak jednoduché je přeměnit vodu z vašeho vodovodního kohoutku na pitnou vodu se skvělou chutí." a cílem získat nové zákazníky a postarat se o ty stávající. Hostesky prováděly za použití filtrů srovnávací vizuální ( barva nefiltrované vs. filtrované
vody) a chuťový test (chuť nefiltrované vs. filtrované vody a čaje zalitého filtrovanou a nefiltrovanou vodou). TRUL Holding a.s. Březen – duben 2003 Ochutnávková akce ochucených vodek v řetězci Carrefour zaměřená na zvýšení prodeje. Milé překvapení pro zákazníky. SOLAC – ELECTRO spol.s r.o. Květen 2003 Předváděcí akce na podporu prodeje parních žehliček. Hostesky byly vybavené žehlícími prkny, žehličkami a oblečením. Zákazníci ocenili výraznou efektivitu. SCHNEIDER Masokombinát Plzeň s.r.o. 2002 - 2003 Dlouhodobá spolupráce. Ochutnávkové a prodejní akce „Ochutnej si, pochutnej si, kup si".
Hostesky zpočátku dávaly jen ochutnávat, později se promotion rozšířila také na přímý prodej. ProCA spol.s r.o. - BRAVE – INTEL Listopad 2003 Účelem této promotion byl prodej nejnovější PC technologie – PC Brave s procesorem Intel
Pentium 4 2.60 GHz HT za akční cenu. Současně probíhala akce dárek za nákup a výzkum veřejného mínění a znalostí. IDC Praha, a.s. 2004 - 2005 Realizace ochutnávkových akcí v hypermarketech po celé ČR, šíření povědomí o již zaběhnutých značkách (Mila, Horalky, Tatranky), ale i představení zcela nových cukrovinek (Baili, Ego, Bombi, Bombi Mili, Andante).
Březen 2006 Masová podpora prodeje Staropramenu světlého v nové láhvi, podpořena médii, lákavými dárky – „Kup 12 lahví, dostaneš originální sklenici" a hosteskami v poutavých kostýmech.
|
Backaldrin s.r.o. Česká republika 2007 |
|
|